ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΥΓΙΗ ΜΑΛΛΙΑ

ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ.Τα φρέσκα φρούτα είναι πολύ καλά για το δέρμα και τα μαλλιά. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και έτσι διατηρούν την φρεσκάδα και την υγεία του τριχωτού της κεφαλής σας. Καταναλώστε καθημερινά, τουλάχιστον, ένα πιάτο φρέσκων φρούτων, σαν μέρος μιας καλά ισορροπημένης διατροφής για υγιή μαλλιά και επιδερμίδα.

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗ ΜΑΓΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗ ΜΑΓΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ. Τα μανιτάρια είναι γεμάτα από απαραίτητα μεταλλικά στοιχεία όπως ο ψευδάργυρος και ο χαλκός που είναι ιδανική τροφή για το τριχωτό και τα μαλλιά. Συμπεριλάβετε μια μερίδα μανιταριών στο γεύμα σας, μια φορά την εβδομάδα ούτως ώστε να λαμβάνετε αυτά τα απαραίτητα μεταλλικά στοιχεία.

ΤΡΩΤΕ ΠΡΑΣΙΝΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑΤΡΩΤΕ ΠΡΑΣΙΝΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ. Εντάξτε τα σαν μέρος μιας σωστά ισορροπημένης διατροφής. Περιέχουν βιταμίνες που η επιδερμίδα χρειάζεται για να έχει φρεσκάδα, σφριγηλότητα και ζωντάνια.

ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΙΤΕΣΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΙΤΕΣ. Οι εξαντλητικές δίαιτες οδηγούν σε ορμονικές διαταραχές, που μπορούν να προκαλέσουν τριχόπτωση. Μην ρισκάρετε. Τρώτε καλά, στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής, αποκτήστε δυνατά, υγιή μαλλιά.

TOP